tirsdag 14. september 2010

Da blei det visst blogger av meg også...




Prøver meg på litt blogging jeg også. Kjenner jeg meg selv rett så er det gøy i nøyaktig to dager, og så blir jeg lei... ;)
Meeeen let's give it a shot!

I dag har jeg og Leon vært på helsestasjonen på barseltreff. Leon oppførte seg eksemplarisk. Ikkeno grining i det hele tatt, og mams var stolt som en hane! Ikke for at de andre ungene var no typiske skrikerunger, BUT STILL!!! En snill, liten fysioterapeutdame kom innom og lærte oss mødre om forskjellige stillinger vi kunne holde de små i for å trene opp de små musklene dems. Ser ut som om mams må gå til anskaffelse av en yoga-matte for det var visst det beste de kunne ligge å utfolde seg på!

I dag er Leon allerede 8 uker! Herregud som tia flyr!!! Når jeg ser tilbake på nyfødtbildene av han kan jeg virkelig se hvor mye han har forandra seg på så kort tid...



Her er lille klumpen 1 dag gammel...






...og her er han 8 uker!

Verdens nydeligste!

Nå hører jeg han begynner å grynte litt i kurven sin, så da er det bare å finne fram puppen ;)

1 kommentar: