mandag 20. september 2010

Lillemann er allerede 2 måneder!!!

Mammas lille elskling er 2 måneder i dag!





I dag har vi vært på helsestasjonen for å se hvor stor Leon har blitt. Vekta viste 6125 gram, og fikk målt han til ca 60 cm. Så han får ikke for lite mat hvertfall ;)
Som dere ser på bildet er han ikke akkurat overengasjert for det som skal skje. Han sov gjennom hele avkledningen, men når han kom på den kalde vekta våkna han, og i løpet av det ene minuttet han var våken greide han å gulpe, tisse, prompe og nyse på den "lekre" røde matta. That's my boy!




Vi har kjøpt en lilla yogamatte i dag, så nå skal det trenes. Leon-trening vel og merke. Mams er ikke så glad i yoga. Syns det er kjedelig...(les: får det ikke til. ALTFOR rusten i ledda :P)
Har derimot kjøpt meg en sånn treningsrockering. That didn't fly either, i og med at jeg har like smoothe hoftebevegelser som Kristi Øktedalen... Så i dag kjøpte jeg meg et hoppetau (faktisk!!!) Og DÉT greier jeg å bruke. ;)

3 kommentarer:

  1. Jeg har bestilt meg rockering i dag! Men så lat som jeg er bladde jeg opp 40,- for å få den levert på døren....

    Gleder oss til bio på torsdag :)

    SvarSlett
  2. Haha. Bestilte du fra Innersvingen? Er den jeg har. Men gjør pokker meg vondt å bruke den. Men blir nok ganske så herdet etterhvert. Jaaa, vi gleder oss masse til kino :D

    SvarSlett
  3. Det er den ja, men bestilte fra treningspartner. Har ei venninne som har brukt sin i 1,5 mnd nå, og fra å få blåmerker og bli utslitt etter 2min så er hun nå oppe i 15-20minuten problem! Så det er håp for oss ;-P
    Jeg kjøpte 1,7kg

    SvarSlett